כל אחד יכול

איך לבחור קייטרינג כשר ומה זה לעזאזל קייטרינג?

מתי צריך קייטרינג?

על קייטרינגכולנו משתמשים בשירותי קייטרינג בהזדמנויות רבות ומגוונות במהלך החיים. קייטרינג מעניק לנו אפשרות להגיש אוכל לכמות גדולה של אנשים. כאשר עורכים אירוע, אין אפשרות לבשל עבור כולם כפי שמבשלים עבור ארוחה משפחתית רגילה. הכמויות הגדולה והצורך באוכל יוקרתי מחייבים סיוע חיצוני. הזמנת קייטרינג היא הפיתרון. ישנן חברות רבות המציעות שירותי קייטרינג, כאשר רובן מציעות גם שירות של הגשה, מלצרות וכדומה. כך ניתן לבחור את מקום האירוע, ולהזמין למקום את חברת הקייטרינג. חברות הקייטרינג מציעות מגוון סוגי מאכלים, כאשר לכל חברה סגנון ייחודי משל עצמה, וניתן לבחור מבין התפריטים השונים את המאכלים המתאימים לאירוע.

קייטרינג כשר – בשביל מה?

חלק גדול מחברות הקייטרינג מציעות קייטרינג כשר, בכשרויות שונות מכל הסוגים. למה צריך קייטרינג כשר? לאנשים דתיים, חרדיים ומסורתיים התשובה ברורה – הם לא יאכלו אוכל שאין לו הכשר, ולכן גם באירועים שהם עורכים הם זקוקים לקייטרינג כשר. אולם אנשים שאינם דתיים ואינם שומרים כשרות ביומיום, לרוב אינם חושבים כלל כי יש להם צורך בקייטרינג כשר. אולם האמת היא, שלעיתים ישנם מקרים שבהם גם אנשים שאינם שומרים על כשרות זקוקים לקייטרינג כשר. לאנשים רבים ישנם קרובי משפחה, חברים ומכרים ששומרים כשרות. כאשר עורכים אירוע, האירוע נועד לא רק למארגנים, אלא גם לאורחים המגיעים לאירוע. לכן, אם אמורים להגיע לאירוע אנשים רבים ששומרים על כשרות, מומלץ מאד לבחור קייטרינג כשר, אשר יאפשר גם לאורחים אלה להיות באירוע וליהנות ממנו באופן מלא.מומלץ לבחור במפיקי אירועים מומלצים, תחום הפקת אירועים יכול לעזור לכם בחיסכון זמן יעיל!

איך לבחור קייטרינג

איך בוחרים קייטרינגכאשר בוחרים קייטרינג, חשוב מאד להגדיר מראש את הצרכים: לכמה מנות אתם זקוקים? איזה סגנון אוכל אתם רוצים שיהיה באירוע? האם אתם מעדיפים אוכל ביתי פשוט או מנות גורמה? האם חשוב מגוון המנות? וכדומה. מצוידים ברשימת הדרישות הללו, תוכלו לבחור בקייטרינג אשר יציע את כל מה שאתם זקוקים לו. ישנן חברות קייטרינג המתמחות בסגנון אוכל מסוים, כמו אוכל יהודי אותנטי, אוכל אסיאתי, אוכל סיני וכדומה. כך שאם אתם מעוניינים בסגנון מסוג זה של אוכל, תוכלו לצמצם את רשימת החברות. לאחר מכן, נסו לחפש המלצות על הקייטרינג מאנשים המוכרים לכם. אם יש לכם אפשרות, גשו לאירוע בעורכת החברה, טעמו את האוכל במקום ובחנו את השירות, את צורת ההגשה וכל פרט אחר שחשוב לכם.

איך לבחור קייטרינג כשר

באותו אופן, בחרו גם קייטרינג כשר. בדקו מראש האם אתם זקוקים להכשר רגיל או להכשר מהודר, ואולי אתם מעדיפים הכשר מסוים אחד. כך תוכלו לצמצם את הרשימה לחברות הקייטרינג המציעות את ההכשרים המתאימים לכם. בחנו את הקייטרינג וודאו שאיכות האוכל, הסגנון והמגוון מתאימים לכם. בעבר, היו מעט חברות קייטרינג כשר, כך שקשה היה למצוא חברות איכותיות לטעמכם. אך כיום, ישנו מגוון רחב של חברות קייטרינג בכל ההכשרים, ותוכלו ליהנות מאוכל איכותי וטעים בכל מקום.

חשוב מאוד לבדוק שיש לבעלי הקייטרינג תעודת כשרות. למידע נוסף כנסו לכתובת הזו בנושא http://www.rabanut.co.il/show_item.asp?levelId=60110