כל אחד יכול

עבודות גבס מיוחדות שנותנות שדרוג מיוחד לבית פרטי או לדירה

לשדרג את הבית בקלות ובעלות נמוכה

אז ככה, בתור חייל ששירת בחיל מודיעין תמיד חשבתי מה אני יעשה אחרי הצבא ? ההחלטה הזו מאוד קשה מכיוון שלא קל ללמוד בחוץ בשוק הפתוח, תמיד חלמתי לעשות הרבה כסף ולהיות אדון לעצמי אך נראה לי שדבר כזה לא יקראה אני יבחר בכיוון של עובד שכיר אז אני ממשיך לכיוון של עצמאי או חושב על זה עדיין 🙂 , החלטתי לכתוב על שיפוץ ועולם הגבס מכיוון שזהו עולם שמושך אותי מאוד ומרתק אותי.

קירות גבס הם מזמן נחלת העבר. היום עבודות גבס מיוחדות כוללות עיצובים מרהיבים בגבס, פינות טלוויזיה, כוורות מגבס -וכל עיצוב אחר לקירות שיעלה על דעתכם, מהנמכת תקרה ועיגול פינות ועד בניית מזנונים ומדפים.

עבודות גבס הן הפתרון הנוח ביותר לשינוי החלל הקיים, בלי להשקיע יותר מדי כסף או לשנות את מבנה הבית הקיים. קל יחסית לבנות בגבס וקל עוד יותר לפרק. כל עיצוב בגבס שתרצו לשנות עם השנים, תוכלו לשנות בקלות, בלי לפגוע בחלל החדר המקורי.הגבס ידידותי לסביבה ואף בעל יתרון מבחינה אקוסטית.

חוץ מקירות גבס רגילים, יש עבודות גבס מיוחדות שנועדו לעיצוב הבית.

עלות עבודות גבס מיוחדות נמוכה בהרבה משיפוץ בחומרי גלם אחרים

אם הקיר שלפניכם משעמם טיפה ואתם מעוניינים שדרג את הקיר, יש לפניכם מבחר רחב של עבודות גבס מיוחדות.

עבודות גבס מיוחדות נעשות בעזרת יציקה של הגבס לתוך תבנית ובכך נוצרת דגומת העיצוב הרצויה

תוכלו לעצב את פינות הקיר לפינות מעוגלות, או להוסיף פס דקורטיבי מגבס בתקרת הקיר או בתחתיתו, ואפילו לאורכו. אם הקיר בבית בצבע לבן אין צרוך לצבוע את הגבס, אך אם הקיר בצבע שונה- פשוט צובעים גם את הגבס.

עבודות גבס מיוחדות מתאימות גם לשילוב בסלון, עבודות גבס בסלון בתור נישת טלוויזיה או מזנונים. יתרון גדול של מזנונים ונישות אלו שניתן להסתיר את כבלי הטלוויזיה והממיר מאחורי הגבס ובכך לשמור על מראה נקי ומסודר.

חוץ מסלון, בכל מקום בבית בו תרצו מדף מעוצב, כוורות או פתרונות אחסון אחרים- עבודות גבס מיוחדות מתאימות עבורכם. את הגבס תוכלו לעצב בקווים ישרים ונקיים, כמו בעיצוב המודרני הנפוץ היום, או בתבניות עיצוב של סמלים ועיטורים שונים- כיד הדמיון.

עבודות גבס מיוחדות קיימות כדי לתת עיצוב מעניין ויפה לבית שלכם, בלי לשבור קירות או לפגוע בחלל המקורי של החדר , אני ממליץ לעשות עבודות גבס בסלון לפני שאתם נכנסים לדירה. העבודה עצמה קלה מאוד וקצרה במועד, ועלותה הכלכלית נמוכה בהשוואה לשיפוץ בעזרת חומרים אחרים. אם ברצונכם עיצוב מיוחד לבית, שתוכלו כעבור כמה שנים לשנותו בקלות- עבודות גבס מיוחדות הומצאו במיוחד עבורכם.

זהו בינתיים, קצת כבוד להמנון חיל המודיעין! תודה ללהקת חיל מודיעין!