כל אחד יכול

שירות החלפת מצבר לקלנועית עד הבית.

קלנועית הינה רכב בעל שלושה או ארבעיה גלגלים הפועל על חשמל ולמעשה הינו כלי תחבורה חשמלי. הקלנועיות בישראל על פי חוקי התעבורה אינם מצריכות רשיון נהיגה אך מאידך אסור לנהוג בהם על הכביש ולמעשה משמשות לרוב אנשים בעלי מוגבוליות וקשישים על מנת לשנע את עצמם ולהגיע ממקום למקום בצורה בטוחה ונוחה. המהירות המירבית של הקלנועית הינה 12 קמ"ש והיות והמהירות שלה נמוכה וניתן לפעמים לראות קלנועיות שנוסעות על הכביש יש לשים לב לנהגי הקלנועית כפי שמציינת עמותת אור ירוק ובכך לסייע במניעת תאונות הדרכים שבהם מעורבות קלנועיות.

הקלנועית עובדת על מצבר שנמצא בתוכה ויש להטעינו על מנת להסיע את הקלנועית טווח ההטענה של המצבר הוא בין שעתיים לארבע שעות ויכול לספק לקלנועית טווח נסיעה של בין 40 ק"מ ל-60 ק"מ תלוי בתנאי השטח ובהעמסה על הקלנועית. בדרך כלל מספיקה הטענה אחת ליום .

מצבר לקלנועית
מצבר לקלנועית

אך היות והמצבר נמצא בשימוש יום יומי למרות בעל יכולת להטעין את עצמו גם למצבר זה ישנו בלאי ואורך חיים ויש צורך להחליפו מידי כמה זמן .

ניתן למצוא מבחר מקומות המוכרים מצברים לקלנועית אך לפני שקונים מצבר לקלנועית יש לשים לב לכמה וכמה פרטים:

ישנם מצברים לקלנועית תוצרת הארץ ויש מצברים תוצרת חו"ל וישנם גם באלו המיוצרים בארץ וגם אלו שמיוצרים בחו,ל הבדלי איכויות בין המצברים השונים חשוב לבחור לקלנועית מצבר איכותי שיחזיק לאורך זמן וכמובן לקבל אחריות על המצבר הנרכש.

היות ורוב נהגי הקלנועיות הינם או בעלי מוגבלויות או קשישים היכולת עבורם לגשת ולהחליף מצבר עבור הקלנועית שלהם מוגבלת ביותר ולא פעם קורה שבעקבות מצב זה ישנם כאלו המנצלים את המצב ואת אי היכולת של הקשיש או המוגבל לגשת ולערוך סקר שוק ולבדוק מחירים ומוכרים מצברים לקלנועיות במחיריםמיופרזים חשוב לשים לב מהיכן רוכשים את המצבר לקלנועית בנוסף לא מומלץ לקנוטת מצבר יד שניה שבעצם לא ידוע כמה אורך חייו יהיה.

ניתן למצוא אצל משווקי מצברים לרכב השונים גם מצבר לקלנועית אך תמיד מומלץ לגשת לאדם שהינו בעל מקצוע שיעניק לקלנועית מצבר איכותי יחד עם אחריות ארוכה

מאמר רלוונטי לקראת קיץ 2018 – הכן את מצברך לקיץ

מכיון שיש מוגבלות לבעלי הקלנועיות לגשת ולרכוש מצבר עבור הקלנועית שלהם ישנו שירות החלפת מצבר לקלנועית עד הבית בחינם ללא עלות נוספת מלבד מחיר המצבר שאותו גם כן ניתן להשיג במחיר נמוך דרכם. דבר זה חוסך המון כאב ראש וטרחה עבור בעל הקלנועית ואינו צריך כבר להתאמץ ולחפש מצבר עבור הקלנועית שברשותו.

בשיחת טלפון אחת יגיע מתקין מוסמך יחד עם מצבר המתאים לסוג הקלנועית ותוך זמן קצר כבר הקלנועית תחזור שוב לפעילות שוטפת.